Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

zaterdag 19 januari 2013

Lente

Hoi meiden. 

Vandaag weer een kaartje van mij hier op het Pan Pastel BNL blog.  Ik verlang al hevig naar de lente, dus om dat gevoel een beetje te krijgen, heb ik maar een bloemenkaartje gemaakt dit keer :-). 
Ik heb een stuk van13,5 bij 27cm. crème fluweelkarton gebruikt voor de basis van de kaart. Deze dubbel gevouwen ,vervolgens gerild op 6 mm, en bewerkt met Pan Pastel 470.8 Violet Tint. Daarna een prachtig frame van Lin en Lene met foamtape verhoogd opgeplakt. In de hoeken heb ik de Memorybox Fabulous Phlox gebruikt, die ik eerst in zijn geheel heb bewerkt met 470.8 Violet Tint, daarna vanuit het midden met wat vegen van de donkerdere tint 470.3 Violet Shade. Ook de randjes heb ik bewerkt met diezelfde 470.3 Violet Shade. De blaadjes heb ik bewerkt met 220.1 Hansa Yellow Extra Dark en de bloemen hartjes met 270.8 Yellow Ochre Tint. Voor de vlinders geldt hetzelfde, de donkere tint is gemaakt met de 470.3 Violet Shade en de lichte tint met de 470.8 Violet Tint
Ik hoop dat jullie ook een beetje het lentegevoel krijgen bij het zien van dit kaartje :-)

groetjes, 
Elly


12 opmerkingen:

petpan zei

Schattig kaartje heb je gemaakt Elly.
Je krijgt inderdaad zin in de lente bij deze beauty.
Groetjes Wendy

Antoinette Voorn zei

Wat een bjoeite weer heel gaaf met het paars!!

Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

gré zei

heel erg mooi elly

groetjes gré

jacqueline zei

echt een mooie lente kaartje
prachtige
liefs jacqueline
http://blog.seniorennet.nl/jacqueline/

janieworkum zei

Een beeldschone kaart Elly prachtige kleuren .
groetjes Janie

Marian zei

Vind je kaart super en de kleuren en bloemen prachtig bewerkt
Groetjes

Riannerizanti.blogspot.nl zei

wat een schitterend kaartje en mal en kleuren echt heel mooi.
liefs Rianne

Silvis Kreativstube zei

Liebe Elly,
wow, eine wunderschöne Karte ist das geworden.Die zarte Farbe und der wundervolle Rahmen sehen super schön aus. Liebe Grüße Silvi

Boukje zei

Mooi lief kaartje geworden!
Groetjes Boukje.

ania zei

Piękna, delikatna karteczka, cudne kwiaty!!!

Janny Jager zei

Heel heel erg mooi Elly.
Groetjes Janny

vdkemma.blogspot.com/ammunella zei

Wat is ie schitterend en die kleur een streling voor het oog
Grtjs Emma