Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

vrijdag 18 april 2014

2 maal dezelfde stempel ..


Voor deze 2 kaarten heb ik 2 keer dezelfde stempels van Magenda gebruikt.

Voor de eerste kaart heb ik eerst de cirkel met Panpastel Turqouise tint en Turquoise gesponsd. Dan gefixeerd en terwijl de template er nog op lag de swirl gestempeld met Versamark. Deze ook met panpastel Turquoise bewerkt. Daarna de bloemenstempel en de vogels met Versamark gestempeld en gekleurd met panpastel Burnt siena shade. De achtergrond heb ik lichtjes meegekleurd met de turquoise en burnt siena. Gefixeerd en tenslotte de tekst gestempeld en de accentjes in de bloemen aangebracht met een witte gelpen

Voor de tweede kaart heb ik de bloemen met Versamarck gestempeld op craftpapier. Daarna met de Burnt siena shade panpastel ingekleurd en gefixeerd. Accentjes aangebracht met een witte gelpen en de de tekst gestempeld. Heel eenvoudig.

Veel plezier met je panpasteld!
Nellie

9 opmerkingen:

Mieke zei

Wat mooi! Vooral de bovenste vind ik prachtig.

Els zei

Wat een pracht kaarten met de zelfde stempel.
Groetjes, Els

Hennie Kloppenburg zei

Prachtige kaarten met mooie teksten!
groetjes, Hennie

Boukje zei

Mooie kaartjes, het blauw is er ook mooi bij!
Groetjes Boukje.

Ellie Knol zei

heel erg mooi, je en mijn voorkeur gaat ook uit naar de eerste kaart, heel mooi zacht en subtiel!

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Prachtige kaarten, ook mijn voorkeur ligt bij de eerste kaart, zonder daarmee de tweede tekort te willen doen
Goede Paasdagen, Alie

Anneke zei

Heel erg mooi. Leuk om het verschil te zien met dezelfde stempel. Twee stijlen. Fijne dagen groetjes Anneke.

Gerrina zei

Mooie kaarten en leuk om het verschil te zien! Mijn voorkeur gaat naar de 1e, de 2e zou ook een mannenkaart kunnen zijn? Alvast een fijn Paasweekend, Gerrina

Corrie Herriman zei

Wat leuk dat je met een en dezelfde stempel twee zo verschillende kaarten kunt maken. Ze zijn mooi !
Corrie x