Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

dinsdag 3 juni 2014

Bee's


Goedemorgen lieve lezers,

2 weken geleden ben ik bij de Art Journey dagen geweest met 2 vriendinnen
en wat was het gezellig.
De workshop was super leuk, en we hebben toch wel lol gehad. 
Het leuke van het volgen van workshops is dat je zelf ook weer ideeën
en inspiratie opdoe.

Deze kaart heb ik gemaakt naar aanleiding van de workshop gegeven door 
Liesbeth.
Ik heb gewerkt met PanPastel.

Gekozen voor 3 kleuren PanPastel
Magenta 430.5
Diarylide Yellow 250.5
Turqouise 580.5

De randen heb ik eerst afgeplakt met masking tape.
Hierna de kleuren aangebracht, daar waar de kleuren elkaar raken
heb ik ze in elkaar overlaten lopen.

De Bijtjes gestempeld en gemaskerd.
Met een honingraad template van TVW
de honingraadjes gekleurd met
Red Iron Oxyde 380.5

Met zwarte Versafine inkt de blaadjes en tekst gestempeld.
Het masking tape weg gehaald en de vleugels van de bij
uitgegumd.

De kaart is gemat op zwart cardstock en dit geheel is geplakt op een basis kaart
van Oranje Cardstock.

Ben weer erg benieuwd wat jullie van de kaart vinden.
Dank je voor het achterlaten van je reactie. 

12 opmerkingen:

Anne zei

Ik vind het een heel vrolijke frisse kaart met mooie kleuren !
groetjes Anne

Monique zei

Prachtig gedaan! Ik ben er ook geweest en heb weer geweldig veel inspiratie opgedaan...
Groetjes, Monique
www.crealoetje.blogspot.nl

Els zei

een hele mooie kaart zo en deze ga ik vast eens liften.
Groetjes, Els

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Geweldig resultaat!
groetjes, Alie :-)

Rosita zei

OOOO wat ONTZETTEND MOOOOOOOI ;-) geweldige kaart ...

Liefs Rosita

Ellie Knol zei

Geweldig mooi, de kleuren bij elkaar zijn ook echt een feestje!

Anneke zei

Heel mooi. Ik heb hem in het echt gezien gewoon prachtig. Groetjes Anneke.

massofhair zei

I think it is amazing, loving the warmth of the colours, the bees look amazing and so happy within their surroundings.

Fantastic and full of inspiration, thank you :-) xxx

Dee Spillane zei

Beautiful card, I love your design and the bee. Thank you for sharing

Hella zei

Prachtige kaart geworden Lydia. Ja gelukkig krijgen we vaak inspiratie van workshops, daarvoor zijn ze natuurlijk ook bedoeld.:-)

Mieke zei

Deze kaart is echt schitterend! Mooie achtergrond, mooie kleuren en heerlijk die bijtjes er op. Top!

Boukje zei

Mooi geworden, mooie warme kleuren!
Groetjes Boukje.