Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

donderdag 15 januari 2015

Challenge 3 Textuur

Goedemorgen lieve lezers,

Vandaag starten we alweer met de 3e challenge.

Eerst de winnaar van de vorige maand

....

.....

Met deze prachtige creatie.,
Yvonne stuur je ons een email met je kleur keuze en je adres.

Het thema voor deze maand is:
maak gebruik van Textuur op je werkstuk
denk hierbij aan embossing, structuurpasta, tissue papier etc.
Het team is aan de slag geweest om jullie te inspireren. 








We zijn weer erg benieuwd wat jullie maken met Textuur.
Leuk dat je meedoet. 

PanPastelBNL Team

2 opmerkingen:

Anneke zei

Gefeliciteerd Yvonne. Groetjes Anneke.

Yvonne Rijk zei

Wow, ik heb gewonnen. Wat leuk. Ik ga even op mijn gemak kijken welke kleur ik ga uitzoeken en stuur dan een mailtje.

Groetjes van Yvonne.