Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

zaterdag 6 juni 2015

Happy Birthday


Hallo creatieve bloggers,

Het is weer mijn beurt om jullie een kaartje te laten zien vandaag, ben begonnen om de achtergrond te maken met 3 kleuren. Vervolgens dit zelfde gedaan op een los blad maar dan met de zelfde kleuren en dan een tint donkerder. Uit dit losse blad ben ik 3 verschillende bloemen gaan stansen van Tattered Lace. 


Deze op elkaar geplakt een wit roosje wat op kleur is gebracht met de zelfde kleuren Pan Pastels. dit op de kaart geplakt. Voor de tekst en de swirls eerst "Stick It" aangebracht en vervolgens uit gestanst, 3 verschillende kleuren glitter aangebracht en op de kaart geplakt.

gebruikte kleuren : 

Achtergrond : 430.5 Magenta
520.5 Ultramarine Blue
250.5 Diarylide Yellow
Bloemen : 430.3 Magenta Shade
520.3 Ultramarine Blue Shade
250.3 Diarylide Yellow Shade

Hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart.

3 opmerkingen:

Marianne zei

Echt een juweeltje. Ik vind hem supermooi geworden!!
Groetjes,
Marianne MW

Marianne zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Unknown zei

Heel leuk!