Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

dinsdag 11 september 2012

Introductie

Vandaag is het mijn beurt om iets te posten. Ik ben Joan Gevaert en werk bij De Craftorij in Ede. Waar ik natuurlijk voor het eerst kennis maakte met PanPastel. Vorig voorjaar is Linda Brown uit Engeland bij ons te gast geweest voor workshops en van haar het ik de leuke techniek geleerd die ik op de kaft van mijn ArtJournal heb gebruikt.


Op mijn blog vind je de beschrijving van de onderstaande foto en de turtorial vind je op de Blog van Linda.

Gebruikte kleuren:
Permanent Red Tint
Magenta Tint
Magenta Extra Dark

Na mijn eerste ervaring met PanPastel, heb ik er eigenlijk niet zoveel meer mee gedaan. Tot ik deel mocht nemen aan het design team van PanPastel. Op internet ben ik gaan speuren naar informatie en na een tip kwam ik bij Donna Downey terecht, die een expert is op het gebied van PanPastel. Heb meteen haar online workshops gedownload.....wat leer je daar veel van! Ik kan niet meer stoppen met experimenteren en laat dan ook graag een volgende keer mijn vorderingen zien.

Hier alvast een voorproefje van een pagina die nog niet af is. Deze bloemen zijn gestempeld met PanPastel! Ja, dat kan dus ook. Doe met een sponsje PanPastel op een schone en droge stempel. Maak deze vervolgens vochtig (dus niet nat!) met water uit een nevel spray. Druk de stempel goed aan en geef de PanPastel even de tijd om zich op het papier te hechten.


4 opmerkingen:

anneke's creaties zei

schitterend wat je al niet kunt doen met die pan-pastel
leuk om te zien dat je er ook mee kunt stempelen
en ook het potje uit een vorige post is heel mooi bewerkt,
ja hier wordt je echt nieuwsgierig wat je al niet met pan-pastel kunt doen.

groetjes anneke

Gea zei

wauw, wat mooi!
groetjes Gea

roelie zei

heel mooi zo

ook die bloemen prachtig

gr roelie S

Boukje zei

Weer wat geleerd, dat van stempelen met Pan Pastel wist ik nog niet!
Groetjes Boukje.