Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

dinsdag 25 maart 2014

Boekje voor in canvasboekkaft 2

De vorige keer liet ik je hier al het eerste deel van mijn boekje met PanPasteltechnieken zien voor in mijn Canvasboekkaft. Hier het vervolg.

Dit is het boekje en de canvasboekkaft waarvoor deze is gemaakt:




Voor dit plaid-ruitje heb ik het papier eerst door de Cuttlebug gehaald in een folder, zodat er een geembost patroon ontstond en daarna ben ik hier licht overheen gegaan met twee kleuren PanPastel.


En natuurlijk kun je die techniek ook omdraaien, door het papier te de-bossen en dan er met PanPastel over heen gaan:


En natuurlijk een techniek die ik als tweede techniek probeerde toen ik net begon met PanPastel; het inkleuren:

Maar er kan nog meer!! Hier heb ik papieren plaklint ermee gekleurd:

En hier heb ik satijnlint gekleurd met PanPastel:

Dat satijnlint heb ik gebruikt om het boekje op een simpele manier dicht te binden:

Zodat het boekje goed in de canvasboekkaft past:

Weer een lange post, maar, zeker als je nog niet zo lang bezig bent met PanPastels, of je wilt eraan beginnen, geeft dit een beeld van een gedeelte wat je met deze mooie kleuren PanPastel kunt doen...
Er zit vast een techniek bij die maakt dat het bij jou gaat "kriebelen" om met PanPastel aan de slag te gaan!
Of misschien ga je aan de slag met een heel andere techniek...

Ik gebruikte veel verschillende kleuren PanPastel.
De gebruikte stempels zijn van: Heindesign, Sugarloaf en de Xenos. De embossing folder van Sizzix. De gebruikte die is van Penny Black.


Creatieve groetjes, 


Gerrina

2 opmerkingen:

Mieke zei

Scitterend! Vrolijke kleurtjes en zo'n leuk idee!

Miranda zei

Hoi Gerrina, leuk zo al die techniekjes in een vrolijk boekje! groetjes Miranda