Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

woensdag 16 april 2014

Pan Pastel en ..... crackle paint

BESCHRIJVING:
Stempel of teken een hart. Vul het met distress crackle paint, maakt niet uit welke kleur, omdat je het later toch geheel kleurt met Pan Pastel. 
Ik had hier een 'happy accident', zoals ze dat zo mooi noemen in het engels: In mijn ongeduld dacht ik de crackle paint een handje te helpen in het drogen, en kreeg daarom een flinke bubbel onder de bovenste vlieslaag; dat viel er dus af in de volgende stap, en geeft zo een  leuk effect.
Wrijf Pan Pastels in de cracks met je vinger, en kleur ook de crackle paint op dezelfde manier. Je zou er ook voor kunnen kiezen de kleur van de crackle paint te behouden, veeg eventueel de crackle schoon met een (vochtig) doekje. 
Fixeer voor je verder gaat. 
Maak het verder af zoals je kunt zien op de foto: de script is gestempeld met versamark en gesponst met Pan Pastel, én het is daarna nog een keer met zwarte inkt gestempeld.

Kleuren gebruikt: 

Panpastel Bright Yellow Green 680.5
Panpastel Red Iron Oxide 380.5

(Script stempel is van Art Journey)

9 opmerkingen:

Veerle - A colored mind zei

Helemaal yammie :-)

Mieke zei

Tof gedaan!

Gerrina zei

Mooi die combinatie -zacht met de pannetjes en - hard met de crackle paint! Groetjes, Gerrina

Rosita zei

OOO dit ziet er wel heel erg gaaf uit , mooi hoor !!

groetjes Rosita

Hella zei

Prachtig Ellie. Ik heb altijd ruzie met de crackle paint...dus gebruik ik het niet meer, maar zo vind ik het wel erg mooi!

Hella zei

Prachtig Ellie. Ik heb altijd ruzie met de crackle paint...dus gebruik ik het niet meer, maar zo vind ik het wel erg mooi!

Anneke zei

Mooi Elly. Vind die bubble juist een stoere uitstraling geven. Ik zou willen dat het mij ook zou lukken. Net als Hella ben ik er niet goed in. Jij wel. Groetjes Anneke.

Boukje zei

Mooi gedaan, weer herkenbaar als een Ellie kaartje!
Groetjes Boukje.

Miranda zei

Super met de crackle Ellie! Zo voelt mijn hart ook wel eens haha.....groetjes Miranda