Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

vrijdag 5 september 2014

Een vroege kerst


Ik heb me voorgenomen om dit jaar eens op tijd met mijn kerstkaarten te beginnen. Dit is een van de eerste kaarten die ik gemaakt heb. Ik heb vierkantjes van 4x4 cm uit craftpapier gesneden en deze met verschillende kerststempels en PanPastel bewerkt. Eerst heb ik vierkantjes helemaal met de PanPastel gekleurd. Toen bestempeld met versamark en daarna nog een keer met de PanPastel. Pas daarna gefixeerd.

Voor de witte vierkantjes heb ik Titanium white 100.5 gebruikt
Voor de blauwe vierkantjes eerst Pearl blue 29555 met daar overheen Turquoise tint 580.8. Je ziet het op de foto niet maar dat geeft een prachtig licht glimmend effect. 
Voor de bruine vierkantjes heb ik Burnt Sienna shade 740.3 gebruikt.

Veel plezier met je PanPastels!

6 opmerkingen:

Anneke zei

Wat een mooie kleuren bij elkaar, bruin met blauw.
Een stijlvolle kaart. Groetjes Anneke.

Els zei

Wat een pracht kaart is dit weer.
heel leuk met al die vierkantjes.
Groetjes, Els

Ellie Knol zei

mooie combinatie van kleuren..

Corrie Herriman zei

Wat een mooie kaart weer Nellie. Enneh... het is inderdaad slim om vroeg te beginnen.
Corrie x

Hella zei

Prachtig geworden met de kraftcardstock en de pearlescentkleuren.

Unknown zei

Prachtig hoor!