Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

donderdag 5 maart 2015

Mooie zandkleuren en..... een schattig Magnoliaatje!

Hallo allemaal,


Hier mijn DT-kaart voor het PanPastel BNL blog.



Ik heb als basis cardstock gebruikt en het digi-papier van MicheleRDesigns, deze serie heet Save the date. 
Het plaatje is van Magnolia en zij heet Devine Tilda.




Deze is ingekleurd met PanPastel. 
Huid: Burn Sienna Tint 740.8, Orange Extra Dark 280.1
Wangen: Magenta 430.5
Haar: Diarylide Yellow Tint 250.8, Yellow Ochre 270.5, Orange shade 280.3, 
Het jurkje en strik: Burn Sienna Tint 740.8, Orange Extra Dark 280.1, Red Iron Oxide tint 380.8, Orange shade 280.3
Schoenen: Orange extra dark 280.2 en Raw umber ex. dark 780.1

En om te fixeren gebruik ik : Fix Basic van Ghiant



Ik heb verder gebruikt / gedaan:
- alle randen gedistressed 
- stans small easel van Tim Holtz
- diverse soorten kant en kreukellint van Live and Love crafts
- doily
- de strik en tags zijn van MicheleRDesigns, zitten bij de serie
- parelketting
- houten rand van Craft Emotions
- houten swirls en kroontje heb ik gekregen
- bloementoef


Is het geen scheetje.....



Lieve freubelgroetjes,

Hilde









1 opmerking:

martjesknutselhoek zei

Wat een leuke kaart. Met een super lieve magnolia. Toch onze favoriet.
Groetjes martha en margret