Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

zondag 22 september 2013

Stempelmekka

Hallo, 

afgelopen weekend heb ik gedemonstreerd op het Stempelmekka in Hagen. Ik ontkom er dan niet aan om regelmatig een rondje te lopen en eens bij anderen te kijken. Vol bewondering heb ik gekeken naar de stempelmanier van Judi Kins, ze maakte erg mooie afdrukken met haar Micro Glaze. 
Tijdens een van die rondjes heb ik deze twee stempels gekocht, hopend dat ze mooi zouden zijn in combinatie met mijn PanPastels.
Op de beurs had ik ze al gebruikt in combinatie met Copics, dat was al erg mooi.
Thuis heb er deze kaarten meegemaakt, bij een ervan heb ik een HeroArts stempel ingezet.


De stroken van 6 cm breed heb ik eerst met een stempel en Versamark bewerkt, daarna ze voorzichtig in gewreven met enkele kleuren PanPastel. Ik gebruik de laatste maanden steeds de kleuren uit de Diny´s Favorites set. Hij wordt door verschillende winkeliers als aanbiedingsset aangeboden.


Deze bestaat uit de volgende kleuren:
620.5-560.5-280.5-380.5-580.5-740.3-780.8-680.5-430.5-470.5
Hier nam ik Magenta, Orange en Turquoise.
Ik stempelde met Archival Deep Purple . Bij bovernstaande kaart ben ik flink aan de slag geweest met de witte Molotow marker.
De kaarten hebben nog geen tekst, omdat ik de bestemming nog niet weet. 




Ik hoop jullie te zien bij een van de veel nog komende demonstraties met PanPastel:

22 en 23 september Kreavak (winkeliers)
27 en 28 september bij Doeading in Spijkenisse
5 oktober Leenen in Asten
6 oktober Creatief Centrum Heesch
30 oktober tm 3 november Kreadoe
23 november Middelburg
27 november Creapaleis Terneuzen
30 november Crealing Geldermalsen

groet 


p.s. De Metallics zijn intussen in de winkels te koop. Hieronder nog een paar kaarten met de schitterende Metallics.
Vandaag en morgen zullen Lydia en ik op de stand van Colourstock Copics en Panpastel demonstreren.
We hopen veel winkeliers te zien. 








10 opmerkingen:

maria's knutselplezier zei

Wow Wat prachtig Dina, een voor één meesterwerkjes, maar ja de master die ben je!!!

Groetjes
Maria

Lucy zei

Prachtige kaarten Diny! Ik zou heel graag weten van welk merk de onderste bloemenstempel is, die vind ik wel heeeeeel erg mooi!

Unknown zei

Heel mooi. Je kan de bloemen bijna plukken.

Groetjes,
Daniëlle

gré zei

heel erg mooi diny
je hebt het er erg druk mee
tot volgende week

groetjes gré

Anita zei

Super zijn ze weer Dinie

Gr. Anita

Lia vdB zei

HELEMAAL GOEDGEKEURD!!!! En die kleuren bij de bovenste serie..... kwijl kwijl.

Hartelijke groeten,

Lia

Diny Sprakel zei

Hallo, dank jullie wel voor jullie reacties. De stempels zijn van Judi Kins, die kun je via Hein design in duitsland kopen.

Unknown zei

Prachtig Diny!

Miranda zei

Mooi Diny, vooral die bovenste kaarten met jouw favoriete kleuren! groetjes Miranda

akkina van steen zei

Prachtige kleuren