Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

donderdag 24 oktober 2013

Make a wish

Zo leuk om met deze stempel te werken, het lijkt me er eentje met veel mogelijkheden. Inkleuren, paperpiecing, voor je Art Journal, leuk!
Voor dit label heb ik de stempel afgedrukt op dessinpapier. Als je een lichte achtergrond neemt, kun je er nog prima op inkleuren! Hier heb ik dat met de Pan Pastel gedaan. Met een witte Sharpie bracht ik stipjes aan in het bovenstuk en onder aan de jurk een kantje.


Gebruikte kleuren Pan Pastel:
voor het meisje
*Red Iron Oxide Tint 380.8
*Permanent Red Tint 340.8
*Permanent Red 340.5
*Turquoise 580.5
*Perm. Green Tint 640.8
*Turquoise Shade 580.3
*Turquoise Ex.Dark 580.1
*Raw Umber 780.5
*Raw Umber Ex.Dark 780.1

In de achtergrond stempelde ik swirls met Versamark en bewerkte de achtergrond met:
*Diarylide Yellow Tint 250.8
*Raw Umber Tint 780.8
De randen zijn uitgegumd en voorzien van een lijntje met een Distress Marker.

Ook de gestanste blaadjes kregen kleur met Pan Pastel:
*Bright Yellow Green Shade 680.3
*Perm.Green Ex.Dark 680.1


Het roosje is met een siliconen mold gemaakt, dit kan met de melting pot, maar ik heb er een kleibolletje ingedrukt en laten drogen, dit gaat ook prima! Het label is afgemaakt met een gestanst randje, kant, geponste bloemetjes en een paar pailletjes.


Gebruikte materialen:
-Achtergrondstempel swirls,
-Prima Flower white,
-Docraft Decoration Ribbon,
-Witte Sharpie,
-Distress Marker Broken China,
-Marianne Design CR1250 randje,
-Tim Holtz Simple Sayings,
-Blaadjes Magnolia,
-Klein bloemenponsje.

Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

10 opmerkingen:

Gerrina zei

Zoveel mogelijkheden met deze stempel; heb 'm al gepaperpieced... Maar zo vind ik 'm supermooi! Groetjes, Gerrina

Thea zei

WAUW wat een mooi creatie.
groetjes Thea

Ghea zei

Wow wat een schitterende label heb je gemaakt een toppertje
Liefs ghea ♥

Anoniem zei

Prachtig Boukje en wat een fantastische kleurencombinatie

Willy de Bruijne zei

Prachtig!!

Jolanda zei

Prachtige label Boukje!

Anneke zei

Heel mooi en lief. Groetjes Anneke.

Hella zei

Heel erg mooi, Boukje.

Miranda zei

Ook deze had ik gemist Baukje, leuk deze label met deze stempel! groetjes Miranda

Ellie Knol zei

Wat mooi!