Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

donderdag 19 december 2013

Diva

Nu de Kerst snel nadert ook weer eens even een moment om iets anders dan kerstkaarten te maken. Voor deze kaart heb ik de achtergrond eerst gekleurd met panpastel  Diarylide yellow.  De hoeken heb ik wat extra gekleurd met Orange. Daarna met Versamark de zonnestralen gestempeld (Stampers Anonymous) en met Orange gekleurd. Hier en daar heb ik met Versamark een tekst gestempeld (Unity) die ik met Orange en Permanent red gekleurd heb. Tenslotte de randswirl (Stampers Anonymous) met Versamark gestempeld en deze gekleurd met Permanent red. Daarna de kaart gefixeerd en de zwarte puntjes hier en daar langs de rand gestempeld. De vrouw (Stampington) heb ik op een stukje boekpapier gestempeld, uitgeknipt en opgeplakt. Het hartje en het woordje diva uit een restje panpastelpapier in dezelfde kleuren. De tekst (Stampers Anonymous) heb ik als laatste gestempeld. Ik gebruik altijd een stempellineaal om hem goed op zijn plek te krijgen. Tenslotte mijn kaart gemat op zwart papier en op een crèmekleurige kaart geplakt.

2 opmerkingen:

Gerrina zei

Echt iets heel anders! Mooi! Groetjes, Gerrina

Anneke zei

Prachtige achtergrond. Hele warme kleuren. Groetjes Anneke.