Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

zondag 1 december 2013

Ik mis de zomer!

Hoi hoi,

Terwijl iedereen in kerstsfeer begint te komen, heb ik erge heimwee naar zomer. 
PanPastel zijn daar een uitstekende remedie voor!





Voor deze atc ben ik vertrokken van een overblijfsel papier. Hierop zit Ecoline, Gel medium en Cambric stof (dit vind je bij de apotheker).




Chipboard zijn leuk, maar vaak hard in te kleuren met PanPastel. Dit kan je makkelijk oplossen door het bovenste (glanzend) laagje eraf te halen. Dan bekom je een poreuse ondergrond waar PanPastel perfect op werken!




Na alle chipboard ingekleurd te hebben, heb ik ze op hun plaats gekleefd op de atc. Ook heb ik steeltjes uit metaal klaargemaakt.



Met een PaperArtsy stempel (Mini MN30) en Vintage Photo distress inkt, heb ik hier en daar wat gestempeld. Om de bloemen beter uit te laten komen, heb ik er 7 Gypsies rub on over gedaan en Glimmer Glaze Icicle over de oranje harten van de bloemen.




En dan nu aan mijn kerststemming werken! Tot binnenkort :)





Gebruikte PanPastel kleuren:

Diarylide yellow 250.5
Orange extra dark 280.1
Turquoise 580.1
Ultramarine Blue shade 520.3
Magenta 430.5
Magenta extra dark 430.1
Permanent Red tint 340.8

9 opmerkingen:

Anneke zei

Prachtig. Mooie frisse kleuren in deze donkere dagen. leu ook de steeltjes van de bloemen.Groetjes Anneke.

Els zei

Wat leuk gemaakt en super om dan eindelijk van dat glanzende chipboard in verkeerde kleuren af te komen.
Bedankt voor de tip.
Groetjes, Els

Vera Lane Studio zei

<3

Miranda zei

Leuk om deze tutorial te zien met een heerlijk zomerse uitstraling ,ik moet zeggen ik hou juist van de winter en de donkere dagen voor......groetjes Miranda

Corrie Herriman zei

Ik mis de zomer ook, France maar jouw werkstuk bracht me weer even terug in warmere dagen ! Dank je ! Prachtig.
Corrie x

Words and Pictures zei

Such a sweet make... I miss the summer too!
Alison x

Gerrina zei

Lekker vrolijk! Goed idee om zo ´t chopboard weg te werken... Groetjes, Gerrina

Unknown zei

Wat leuk!

Mieke zei

Wat mooi gedaan!!