Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

zaterdag 25 juli 2015

Honey Bee

Goedemorgen lieve lezers,

Voor deze kaart in lekkere vrolijke kleuren heb ik gebruikt gemaakt
van een sheet van Chocolate Baroue.
De bijtjes en honingraad passen heel goed bij de geel en oranje tinten. 


Op een stuk stempel karton heb ik als eerste de honingraad gestempeld met versamark
en deze bewerkt met de kleure Yellow Ochre 270.5
De randen zijn wat donkerder gemaakt met Orange 280.5.
Het beide dat op de honingraad zit valt een beetje in het niet, om hem
te laten opvallen heb ik het bijtje gekleurd met een Faber Castell Pitt stift
De 2 grote bijen zijn gestempeld op een stukje karton dat gekleurd is met Diarylide Yellow 250.5
en deze uitgeknipt en met 3d foam tape opgeplakt. 
De randen zijn gemaakt met een kleine stempel ook van Chocolate Baroque
de kaart is gemat op een stukje oranje cardstock, dit komt op een grotere kaart.
De tekst is gestempeld en uitgeknipt op een stukje zwart cardstock geplakt en
met 3d foam tape opgeplakt. 

Ben weer erg benieuwd wat jullie van de kaart vinden. 
Dank je voor het achterlaten van je reactie. 


4 opmerkingen:

Marianne zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Els zei

Je weer ijverig bezzzzzzig geweest waardoor het weer een bijzzzzzzonder mooie en aparte kaart is geworden.

Mieke zei

Wat mooi!

Lydia Boode zei

Hallo Marianne,

Ben net terug van vakantie, morgen zal ik mee door 865 emails heen worstelen en je mail beantwoorden.

Groeten'Lydia