Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

dinsdag 18 augustus 2015

Collage Rue Maurice

Hello,
you are ready for a new sample by me? 

Yes than we ca go!

Hallo,
ben je klaar voor een nieuw voorbeeld van mij?

Daar gaan we dan!




I love to use the color combination with 

Panpastel Orange Tint 280.8
Panpastel Orange Shade 280.3
Panpastel Burnt Sienna Shade 740.3


The design of my example is created with Versamark in the first layer. Versamark and PanPastel are a perfect combination to work with rubber stamps. It is a qick and easy technique for everyone.

-------------------------------

Mijn favorite kleuren combi met PanPastel is:

Panpastel Orange Tint 280.8
Panpastel Orange Shade 280.3
Panpastel Burnt Sienna Shade 740.3

In het voorbeeld ben ik gestart in de 1e laag met Versamark.
Versamark en PanPastel zijn een prima combinatie om te werken met rubber stempels.
Het is een snelle en makkelijke manier voor iedereen. 





I'm starting from the Middle with the brightest color.

----------------------

Ik ben in het midden gestart met de helderste kleur.




 After the paint application, I seal the surface with transparent gesso.

--------------------------

Na het kleuren van de afbeelding, heb ik het geheel geseald met transparante gesso.



After drying it followed an arrangement with Tissue Tapes ...

-----------------------------

Na het drogen heb ik Tissue tape op het design geplakt. 




... and some part prints of two different stamp designs.

------------------------

...en sommige print van verschillende stempel designs.


I like a focus in my example and so I placed an Mica Tile onto the stamp image. It gives it a specially effect

--------------------------------------------

Ik vind het leuk om een gedeelte uit te lichten. Hiervoor heb ik een stuk mica over 
een gedeelte van de stempel geplaatst.
Het geeft een special effect. 


Finally, the image is glued on a basecard. 




I hope you like my artwork and it inspired you.

-------------------------------

De kaart is gemat op een basis kaart.
Ik hoop dat mijn creatie je kan inspireren.


Greetings from Germany

Dani

3 opmerkingen:

Ellie Knol zei

LOVE it Dani!

Wenda zei

Schitterend Dani, helemaal super.

Hugs Wenda

Els zei

Dass hast du sehr schön gemacht; vor allem die Farbkombination und die Verwendung von Mica machen die Karte apart.

Liebe Grüssen,
Els