Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

woensdag 26 augustus 2015

......there is no obstacle


Hallo creatieve bloggers

Hier ben ik met een kaartje voor jullie, had geen zin in een kaartje met veel tierelantijnen dus de kaart is vrij rustig gebleven voor mijn doen en geheel met stempels van IndigoBlu.
Heb ik gekozen voor een vrij groot frame (kaart vullend), de opstaande rand is bewerkt met "Megs Flake - Morris Dance" dit frame op de kaart geplakt en het design papier uit de set Fontastig Empemera op maat gesneden zodat het om het frame past.


Voor in het frame een achtergrond bewerkt met de volgende PanPastels,

270.3 Yellow Ochre Shade
270.8 Yellow Ochre Tint
740.1 Burnt Sienna Extra Dark
740.3 Burnt Sienna Shade
740.5 Burnt Sienna

Vervolgens de tekst stempel uit de set "Boaclicea" aangebracht met Versamark en bewerkt met PanPastel Copper 931.5  . Hierna de Dinky "Dramatic Eye" gestempeld en met de PanPastel kleuren Light Gold 910.5 / Bronze 930.5 / Copper 931.5 bewerkt. Als laatste een stempel uit de set "Ink Splats" aangebracht en bewerkt met de kleur 740.1 Burnt Sienna Extra Dark

Hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart.







2 opmerkingen:

Unknown zei

Wat mooi Wenda!

Els zei

Wauw Wenda, een hele aparte kaart, knap gedaan, want het is heel anders dan dat je meestal maakt.

Groetjes,
Els