Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

donderdag 21 juli 2016

New Home


Vandaag laat ik jullie deze verhuiskaart zien.
Ik heb de basis gemaakt met PanPastel.
Ik heb een stuk wit papier bestempeld met VersaMark en een muurstempel.
Hierna heb ik het papier bewerkt met PanPastel (620.5 Phthalo Green, 560.5 Phthalo Blue, 780.3 Raw Ymber Shade).
Op een paar plekjes heb ik op dezelfde wijze ook nog een tekstempel geplaatst.
Dit papier heb ik vervolgens gemat met bruin cardstock en op een basiskaart geplakt.

Hierop heb ik een label geplakt met een slot erop. 
Hieraan vast heb ik een sleutelbos bevestigd.
De sleutels en het label kunnen heen en weer bewegen.


1 opmerking:

Els zei

Hallo Annemarie, een late reactie doordat wij op vakantie zijn geweest, maar wilde je toch even laten weten dat het een mooie kaart is geworden. Vind het erg leuk zo met die bos sleutels en de achtergrond met stenen. Mooi gedaan.

Groetjes Els