Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

dinsdag 30 augustus 2016

Creativity is Intelligence Having Fun

Goedemorgen lieve bloglezers,

Met deze speciaal voor het blog gemaakte kaart
komt er een einde aan het PanPastel BNL Blog.

Na 4 jaar heeft de firma Colourstock besloten e.e.a. te herstructureren daarmee
komt dit blog te vervallen samen met de bestaande facebookgroep.
In deze nieuwe constructie word PanPastel verder gepromoot
op het Colourstock blog met de daarbij behorende nieuwe facebook pagina.

Via deze weg wil ik alle designers die hun bijdrage hebben geleverd om dit blog te maken 
tot wat het is vanaf het eerste begin nogmaals bedanken. 
Want zonder designers kan een blog nu eenmaal niet draaien.

Via deze weg ook jullie als lezer super bedankt voor het volgen, lezen en het 
achterlaten van je reactie. Want ook zonder jullie is een blog geen blog. 

Creativity is Intelligence having fun sluit het PanPastel BNL blog af


Sinds kort hebben we een nieuwe super Crafting Machine genaamd TODO op
de Nederlandse markt waarmee je geweldige resultaten kunt maken. 

Dit is ook de basis geweest voor deze kaart.
Met de TODO machine en gouden hot foil heb ik als eerste de ondergrond gemaakt. 
Hierbij heb ik er voor gezorgd dat de ondergrond lekker grungy word.
zodat er voldoende ruimte overblijft om te kleuren met PanPastel.


Met de kleuren Turqouise en Turqouise shade en Ultramarine Blue
heb ik de kaart gekleurd.
Vervolgens de mooie stempels van IndigoBlu gestempeld met
Versamark en gekleurd met Turqouise shade en Ultramarine Blue.
Voor de zwarte afdruk heb ik gekozen voor Archival inkt en deze verhit op de
delen waar de folie zit. 

De tekst op een ander stuk met Grungy foil papier gestempeld.
(het leuke van een grungy ondergrond is dat je met 1 stukje folie wel 3 a 4 ondergronden kunt maken)
Gekleurd met Turqouise en de tekst gestempeld. 
De tekst uitgeknipt en met 3d foam tape opgeplakt.

Voor de basis van deze kaart heb ik gekozen voor een stuk zwart Papicolor Cardstock.

Ik ben natuurlijk ook weer erg benieuwd wat jullie van de kaart vinden.
Dank je voor het achterlaten van je reactie. 

Zelf heb ik besloten niet verder te gaan in het Colourstock team.
Al blijft ik natuurlijk wel werken met PanPastel.
PanPastel is en blijft een mooi medium om mee te werken.
Voor mijn werk kun je terecht op mijn eigen blog


2 opmerkingen:

Aartje zei

Prachtige afsluiter van dit blog!
Groeten, Aartje

Veerle zei

Prachtige kaart. Jammer dat het blog sluit. Kunnen we nog blijven kijken naar de posts die hier staan ? En hoe en waar kunnen we het nieuwe blog vinden ?
Gr Veerle