Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

zaterdag 22 december 2012

Art journal pagina 2


OOO, deze tijd is al druk met kerst en meer en nu bedenk ik me ineens dat ik jullie de tweede pagina van mijn art journal nog wou laten zien. 
Hier komt t ;-). 
 Als eerste heb ik een ondergrond gemaakt met de kleuren Violet Tint nr 470.8 Violet nr 470.5 en Permanent Red Tint 340.8

Daarna heerlijk aan het  stempelen gegaan.
Met zwarte Archival inkt de bladeren erop gestempeld en deze ingekleurd met een witte pen. De dikke zwarte spinnen er ook even onder gehangen, heerlijk eng ;-)
Wat bloemen en bladeren erbij gestempeld en de oogjes die alles goed in de gaten houden ;-) en langzaam maar zeker werd de ondergrond mooi opgevuld.
Ook een mooie tekst erbij ;-) voelde me meteen een stuk blijer,  hahahah. 
En daarna heerlijk aan de slag gegaan met het stempelen en inkleuren van de paddestoel, de vleugels en de kat met de kleuren Violet Tint nr 470.8 Violet nr 470.5 en Permanent Red Tint 340.8. 
Nog wat steentjes en miertjes onder de paddestoel en een setje grote paddestoelen gestempeld. 
Deze even een beetje met groene stift ingekleurd voor het mooie groene accent en toen was ik eigenlijk wel weer heel erg happy met mijn pagina. 
 Bedankt voor het kijken, 

groetjes Rosita

2 opmerkingen:

janieworkum zei

Mooie kaart en prachtig gekleurd.groetjes janie

Janny Jager zei

super leuk en heel mooi Rosita.

Groetjes Janny