Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

donderdag 4 april 2013

Panpastel en embossingpoeder



Voor deze kaart heb ik de motiefstempel van Stampers Anonymous met Versamarck gestempeld op een witte kaart en geĆ«mbossed met wit embossingpoeder. Nadat ik die even goed heb laten afkoelen heb ik de kaart bewerkt met Panpastels in de kleuren Diarylide Yellow, Orange en Permanent Red.. Daarna gefixeerd.  De kleuren van de Panpastels trekken een klein beetje in de emobssingpoeder. Je krijgt een mooi wat transparant effect en natuurlijk ligt dit gedeelte ook iets verhoogd op je kaart, een bijzonder accent op die manier. Vervolgens heb ik de zon en de bloemetjes aan de rechterkant op de kaart gestempeld met Versamarck en bewerkt met de oranje en rode Panpastel. Vergeet niet daarna opnieuw te fixeren! Tenslotte de prachtige tekst van Penny Black erop gestempeld. Voor het stempelen van teksten gebruik ik altijd een stempellineaal zodat je zeker weet datzenetjes recht op je kaart komen.

4 opmerkingen:

Gerrina zei

Mooi subtiel! Groetjes, Gerrina

Boukje zei

Leuk effect geeft het embossing!
Groetjes Boukje.

Riannerizanti.blogspot.nl zei

Heel mooi gedaan hoor echt super.
Liefs Rianne

Viv zei

Such a lovely card :) Viv xx