Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

vrijdag 20 september 2013

Herfst Kleuren Spel


Dit is mijn eerste werkje voor dit Design Team Blog.
Ik heb mijn favoriete kleuren gebruikt:
Herfstkleuren
250.1 - 250.8 - 270.3 - 270.5 - 380.5 - 660.1 - 680. 1- 780.3.
De stempels zijn van  Cholate Baroque, Texture Fragments.


Ik ben begonnen met Versamark en verschillende stempels om een ondergrond te stempelen.
Ik heb gezorgd dat ik wat ruimte tussen mijn stempelafdrukken open laat.
Dit zodat ik later met kleine stempeltjes die ruimte weer kan opvullen.
Ik ben begonnen met de lichtste kleuren te gebruiken.
Daarna heb ik mijn open plekken met de  660.1 en 680.1 ingekleurd.
En op de eerste kaart ook met 250.8 - 380.5.
Ik ben toen de plekken gaan opvullen door met kleine stempels te stempelen met Versamark.
Ik heb dezelfde kleuren als de ondergrond gebruikt om ze in te kleuren.


Met Versamark heb ik weer de ondergrond stempels gebruikt maar ze nu met
goud embossingpoeder aan de randen hier en daar gestempeld en met de heat tool bewerkt.
De randjes van de kaart wat ruw gemaakt met de paper distresser
 en met  Distress inkt Walnut stain gesponsd.



Voor de losse bloemen heb ik een papier gekleurd met 250.8 - 270.5 voor de eerste kaart.
Voor de tweede kaart met alleen 250.8. 
Bloemen gestempeld , gekleurd en uitgeknipt.
De randjes met Versamark beinkt en met goud embossingpoeder bewerkt.
De randjes toen met Distress inkt Walnut Stain gesponsd.
De bloemen met kit op de kaart geplakt en in het midden stippen gezet met Perlen-pen Gold.
Ook de kleine bloempjes hebben een stipje in het midden gekregen met deze pen.
De kaart gemat met bruin, goud en op een bruine kaart geplakt.
Ik heb genoten om met deze kaarten bezig te zijn.
Groetjes Anneke.

11 opmerkingen:

Boukje zei

Ook al zo prachtig, mooi kaartje! Mooie warme kleuren!
Groetjes Boukje.

Shilpa Nagaonkar zei

Preety!
how beautifully you have created the background. Embellished Flowers on that matches perfectly!
nagaonarshilpa.blogspot.in

maria's knutselplezier zei

Heel mooi Anneke, ik wordt stilletjes aan een volger van Panpastel , dank zij jullie mooie voorbeelden, bedankt voor de inspiratie!!

Groetjes
Maria

Miranda zei

Hoi Anneke, wat een mooie warme kleuren en je creatie met deze prachtige stempels is heel mooie geworden, de spits is er af he?
groetjes Miranda

Gerrina zei

Welkom! En wat een mooie kleuren heb je voor deze mooie kaarten gebruikt! Echte herfsttinten... Groetjes, Gerrina

Unknown zei

Heel gaaf! Wat een mooie kleuren.

Groetjes,
Daniƫlle

Unknown zei

Prachtig!

Hella zei

Hoi Anneke, ik vind 'm heel erg mooi. Prachtige herfsttinten heb je gebruikt.

roelie zei

mooie warme kleuren dit herfst tafereeltje

prachtig gemaakt

gr roelie

Gerrittina zei

Wauw.

gr. gz

Anoniem zei

Schitterend Anneke!!! Blij dat je er bij bent