Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

zondag 8 september 2013

Flowers


Jullie heb het vast al gezien dat er nieuwe kleuren PanPastel  uitkomen binnenkort.
De metalic tinten , maar liefst 6 mooie, nieuwe kleuren.
2 tinten goud, 2 tinten zilver, brons en bruin....


Ik heb al met deze mooie tinten mogen werken en heb er dit kaartje mee gemaakt.
Ik heb een stencil van Dutch Doobadoo gebruikt chickenwire , 
Deze in de hoeken met versamark bewerkt en er toen met PanPastel over heen gegaan.
De bloem heb ik met versamark daar tussen gestempeld en met de goud kleurige PanPastel bewerkt.


De bloem nogmaals op een nieuw zwart papier met versamark gestempeld 
en toen met zilver PanPastel er overheen,
De bloem ik toen met een paarse tint ingekleurd en met 
de Molowtow marker er witte strepen in gezet voor wat accenten hier en daar.
Ook hier ben ik lichtjes met de paarse tint PanPastel over heen gegaan zodat het wit niet te hard is.
Dan de bloem uitgeknipt en met foamblokjes op de gouden bloem geplakt, 
waarvan je nog een klein randje nu kan zien.

Hier nogmaals het resultaat

 

De kleine vlinder zijn ook van Dutch Doobadoo en ook bewerkt met PanPastel in paars en groen.

Het is een simpel, rustig kaartje maar ook eens leuk om te maken.




7 opmerkingen:

Anneke zei

Wat mooi Joyce. Ik ben jaloers op jouw. Kan zelf niet wachten om ze te hebben. ( Dit positief hoor.) Het geeft een mooi effect op donker papier. Groetjes Anneke.

Rosie zei

Wow, fantastic

Erica ♥ zei

Die is heel erg mooi, en die nieuwe
kleuren zijn geweldig ☺

Fijne en gezellige (knutsel)zondag nog ☺
Lieve groetjes Erica xox ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Hella zei

Zucht...;-) Nog meer kleuren om te sparen....haha..maar de kaart is SUPERRRRRRRRRRRRRRRRRR.

roelie zei

prachtig Joyce

met de metalic kleurtjes er bij

gr roelie

Unknown zei

Nee hoor... deze hebben helemaaal geen hoge hebfactor...... zucht! Dat wordt weer sparen...

Gerrina zei

Daar zou ik ook wel mee aan de slag willen! Groetjes, Gerrina