Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

woensdag 2 oktober 2013

PanPastel en zo goed als niet anders!

Hoi hoi!

Bij het maken van volgend kaartje was mijn persoonlijke challenge van (zo goed als) niets anders te gebruiken dan papier, PanPastel en Shadow Painting Liner. En dit was echt wel een uitdaging!





Om te beginnen heb ik mijn tekening gemaakt met de Shadow Painting Liner. Dit moet je voldoende tijd geven om te drogen voor je gaat kleuren.

Dan heb ik mijn PanPastels vrij spel gegeven! Kleuren maar!

Voor ik de Shadow Painting heb weggehaald, heb ik alles goed gefixeerd! Ik heb er een heel klein beetje op gestempeld met Sepia Archival ink (tja) en een tekstkaartje gemaakt op dezelfde manier. Daar heb ik dan ook twee Tim Holtz Chitchat stikkers aan toegevoegd.

Dit zijn de PanPastel kleuren die ik gebruikt heb:
Orange 280.5
Diarylide Yellow 250.5
Bright Yellow Green Shade 680.3
Bright Yellow Green Extra Dark 680.1
Magenta 430.5
Magenta Extra Shade 430.3
Permanent Red Tinkt 340.8
Turquoise 580.5
Turquoise Shade 580.3
Ultramarine Blue 520.5
Neutral Grey Tint 820.7
Titanium White 100.5


1 opmerking:

Kay Wallace zei

Wow, France, this is very clever! I am thinking this is what we call "puff paint" but in a liner form. This art will bring cheer to the lucky recipient!