Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

vrijdag 24 januari 2014

Kleurverschil

Wat kleur kan doen is iets waar ik me steeds over verbaas... Wat ik bedoel? Voor deze twee kaarten heb ik dezelfde stempels, cirkelvormen en PanPastel kleuren gebruikt, maar door verschillende achtergrondkleuren te gebruiken komen ze heel anders over:






Beide kaarten zijn gemaakt door met Versamark en een bubbelstempel (Creative Expression) door een kleine cirkelvorm te stempelen en daarna te kleuren met een softtool en PanPastel 471.3 Violet Shade en 430.5 Magenta.



Daarna een grotere  cirkelvorm gebruikt en de rand gekleurd met een Softtool en PanPastel 280.5 Orange. Beide kaarten gefixeerd en laten drogen.




De kinderstempel en tekststempel (Viva LasVegasStamps)op de beide kaarten elk met een eigen kleur geëmbossed.
Op de blauwe kaart met een fijnschrijver en de grote cirkelvorm nog wat ronde lijnen getrokken door die cirkel steeds weer te verleggen.
De lichte kaart gemat op helderroze en daarna verhoogd op een paarse kaart geplakt.

Ik hoop dat je het leuk vond om te zien wat kleuren doen kunnen...
Op mijn eigen blog hier vind je nu ook een kaart gemaakt met PanPastels... voor nog meer inspiratie!


Creatieve groetjes,
Gerrina

4 opmerkingen:

maria's knutselplezier zei

Prachtige creatie Gerrina , mooie stempels heb je gebruikt!!! (heb hem ook juist!!!)

Groetjes
Maria

Ine zei

wauw erg mooi!!!

Groetjes Ine

Anneke zei

Leuk is dat hé om te spelen met kleur. Te verschillende kaarten. Mooi gedaan.
Groetjes Anneke.

Mieke zei

Whaw, hoe mooi! Vooral de bovenste!