Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

donderdag 2 januari 2014

Let it snow

Allereerst wil ik jullie allemaal een fijn, gelukkig, gezond en bovenal
een Creatief 2014 toewensen.
Na alle feestdagen achter ons, kunnen we ons nu op de winter concentreren.

Deze eenvoudige one-layer kaart is mijn eerste bijdrage voor dit jaar.
Plak de onderkant van de kaart af met een paar stroken gescheurd maskertape.
Spray dan met transparante goosebumps en laat dit drogen.

Stempel de winterse dennen met Archival Jet Black.
De sneeuw in de bomen met Perfect Resist of Teykol afdekken dmv. een kwastje.
Dan Panpastels Magenta en Violet Shade dmv een spons opbrengen.
Een strookje (bovenste) maskertape weghalen en het randje van de volgende strook licht sponzen met de panpastels. Deze strook dan ook weer weghalen en de volgende rand sponzen.

Als laatste ook de onderkant van de kaart licht sponzen, hier in de hoek iets meer verder minder.
De sneeuwvlokjes aanbrengen dmv de witte molotowmarker crossover 1,5mm.
Tussen de goosebumps door, zo heb je fijnere sneeuwvlokken en wat grotere sneeuwvlokken door de molotowstipjes. 
Tekststempel "let it snow"(Wild Rose) in linkeronderhoek aanbrengen met Archival Jet Black.
Geheel matten op zwart en daarna op witte kaart plakken.
Zo heb je snel een winterse kaart.

De gebruikte stempel is van Hero Arts(clingmounted)

groetjes,

Hella


 



13 opmerkingen:

emsiescreaties zei

Mooie kaart!

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Erg mooi resultaat...Beste wensen voor 2014

Anneke zei

Wouw Hella. less is more. Prachtig.
Jij ook de beste wensen en een creatief 2014 wens ik jou toe.
Groetjes Anneke.

Gerrina zei

Wat een heerlijke winterse kaart! Mooi! Groetjes, Gerrina

Mieke zei

Dit soort zijn echt mijn favoriete kaarten, prachtig is deze zeg! Whaw!
Gelukkig Nieuwjaar!

Ellie Knol zei

Heel mooi Hella, ook de kleurkeuze is verrassend!

Marianne zei

Geweldig kaartje!!
xxx Marianne MW

massofhair zei

Stunning creation, love the colours:-) xxx

Willy de Bruijne zei

prachtig resultaat, mooi!

Miranda zei

Mooi Hella en een bijzondere kleur zo met het paars. Een duidelijke uitleg maakt het helemaal af! Jij ook en mooi gezond 2014! groetjes Miranda

Boukje zei

Mooie winterse kaart!
Groetjes Boukje.

Joke sk zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Joke sk zei

Wat een mooi kaartje heb je gemaakt.
Echt te gek. Een heel goed begin van dit nieuwe jaar.
Zo mooi dat ik het ook wil leren te maken.
Op internet heb ik de maskertape gevonden. :)
>Kun je me zeggen waar je die mooie stempel kunt kopen? <
Het internet af gestruind maar niet gevonden. :(
Verder heb ik nu alles om te beginnen maar nu dus nog alleen de stempel. :)

Dank je wel nog voor de werkbeschrijving en groetjes,
Joke sk