Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

vrijdag 17 april 2015

Love Nature


Hallo creatieve bloggers,

Hier ben ik weer met een kaartje voor jullie, wilde wat met de natuur doen, woon zelf lekker in de polder en je ziet de laatste tijd de natuur tot leven komen zo mooi om te zien al dat nieuwe groen en de knoppen die je bijna ziet groeien en open gaan. Dan natuurlijk s'morgens de vogeltjes die al vroeg in de weer zijn, heerlijk daar kan ik nou echt van genieten.
Dat was dus de inspiratie voor mijn kaart, ben wee begonnen met de achter grond blauw en groen, vervolgens de stempels aan gebracht van drie sheets van "IndigoBlu" - Nature I - Wild Meadow en Live / Laugh / Love. Toen in de stempel de panpastel verwijderd met een kneed gum en aless gefixeerd. 
Hierna ben ik het geheel gaan inkleuren met de Panpastels.


Als laatste nog een tekst aan gebracht met Versamark en met brons bewerkt.

De kleuren die gebruikt zijn : 

Lucht : 520.8 Ultramarine Blue Tint
520.3 Ultramarine Blue Shade
Grond : 220.3 Hansa Yellow Shade
220.1 Hansa Yellow Extra Dark
640.3 Permanent Green Shade
Fluitenkruid : 380.1 Red Iron Oxide Extra Dark
250.1 Diarylide Yellow Extra Dark
250.3 Diarylide Yellow Shade
740.8 Burnt Sienna Tint 
Vogel : 380.5 Red Iron Oxide
740.8 Burnt Sienna Tint
280.1 Orange Extra Dark 
380.1 Red Iron Oxide Extra Dark
Kleine vogels : 280.1 Orange Extra Dark
Tekst : 930.5 Bronze

 Hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart en geniet lekker van de natuur.

1 opmerking:

Lydia Boode zei

Mooi geworden zeg. Stempels van IndigoBlu zijn natuurlijk ook geweldig om mee te werken.
Hugs