Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

woensdag 15 juli 2015

Challenge 9 Juli, Anything Goes

Hallo bloggers,

Het is vandaag weer tijd voor een nieuwe challenge op het blog maar voor we verder gaan eerst.....

De winnaar van de vorige challenge is geworden ?????

Marianne



Marianne stuur ons je adres gegevens en de twee pannetjes van je keuzen, dan zorgen wij dat ze naar je toe komen.

Het thema voor deze maand is Anything goes super simpele opdracht dachten wij zo.

Helaas is dit ook de laatste challenge op het blog, er zijn niet genoeg deelnemers en we willen dit vervangen door een aantal candy's uit te zetten. Dus doe allemaal nog een keer gezellig mee met deze challenge.

Onderstand wat voorbeelden van het team om jullie te inspireren.

Wenda




Emmy




Boukje


Doe gezellig mee met deze laatste challenge.

Groetjes het team van Pan Pastel BNL


4 opmerkingen:

Marianne zei

Wat leuk dat ik winnaar ben geworden van de challenge...ik heb zojuist mijn emailtje al verstuurd naar Lydia. Groetjes, Marianne MW

Riet Harikini zei

Heb een vorige challenge gewonnen maar helaas niets ontvangen.
Jammer.

Unknown zei

Wat jammer dat dit de laatste challenge is, maar ik begrijp het wel.
Het is niet anders.

Marianne zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.