Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

donderdag 9 juli 2015

Lavinia

Goedemorgen lieve lezers,

Deze keer heb ik weer eens gewerkt met de stempels van Lavinia,
Met deze stempels kun je van die mooie droom kaarten maken,. 


Bij deze kaart ben ik begonnen om de zon af te plakken met een circel uit masking tape.
met verschillende tinten groen ben ik de kleur gaan opbouwen.
Bright Yellow green 680.5 
Bright Yellow green tint 680.8
Met versamark zijn de takken en de boom gestempeld en op kleur gebraht
Bright Yellow green shade 680.3
Met zwarte versafine inkt zijn de paddestoelen, de vogels, d sterren en de brug gestempeld en wat takjes op de voorgrond.
Lavinia brengt ook PeelOff sticker uit het zelfde als hun stempels. 
Deze heb ik gebruikt van het meisje op de paddestoel. 

Ben weer erg benieuwd wat jullie van de kaart vinden. 
Dank je voor het achterlaten van je reactie. 


4 opmerkingen:

Els zei

Mooie droomkaart geworden Lydia, mooi die kleur bij dit onderwerp. Enne volgens mij komt mijn droom uit achter het bruggetje ........

Unknown zei

prachtig Lydia

Mieke zei

Prachtige kaart!!

Marianne zei

Kan iemand mij vertellen hoe ik met iemand van jullie blog in contact kan komen. Ik heb nu al twee challenges gewonnen en krijg gewoon geen reactie via email.
Met vriendelijke groetjes,
Marianne