Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

donderdag 6 juni 2013

Back in Time


Hallo, 
dit keer kom ik met twee tags die als thema Back in Time hebben. De aanleiding is een serie producten,  mallen en stempels van Noor!Design die dit als thema hebben

Ik heb gebruik gemaakt van grote witte labels, bij de eerste heb ik een wat groter stuk kraftpapier erachter geplakt en daarvan ook een steuntje gemaakt. Je kunt de tag eventueel ook als staande kaart gebruiken.


Bij deze heb ik eerst de Old Letter Rose van Noor!design gestempeld met Versamark, die daarna ingewassen met verschillende kleurtjes PanPastel. Na dit heb ik een Silhouette stempel van hetzelfde merk weer gestempeld met Versamark en met wat donkerder Pastel ingekleurd.


De tekst is ook van hetzelfde merk. Het wit achter de radertjes is lijm die nog niet droog is, maar dat komt goed.
Ik heb tussendoor en op het eind, voor het stempelen met zwart de tag gespoten met ons fixatief. Lydia liet het al zien bij een van haar posten. 
Panpastels:
Magenta 430.5
Diarylide Yellow 250.5
Permanent Green 640.5

Mijn tweede tag heeft als ondergrond de Old Letter Rose 1 stempel. Deze heb ik gekleurd met twee kleuren  Panpastel, die ik erg graag gebruik
Magenta 430.5
Phtalo Blue 560.5


Hier zie je dat ik het stansje en de swirl ook hun kleur heb gegeven met dezelfde Panpastels.



Op de foto hieronder zie je allerlei onregelmatige witte bolletjes, dat is de witte variant van Fran-tage een embossingpoeder.  Dat strooi je op de tag, dan plaats je de heattool onder de tag en zet hem aan, de poeder smelt tot bolletjes.


Ik hoop je weer wat Panpastel ideeën te hebben gegeven. 
Groet Diny


9 opmerkingen:

Lia zei

Moooooooie kleuren zeg, geweldig leuk, ik ben nog steeds kleurtjes aan het sparen.............heel mooi gemaakt,
groetjes Lia

janieworkum zei

Wat zijn allebei de tags schitterend geworden. super mooi
groetjes Janie

Mieke zei


Hallo Diny,

Het zijn zo als gewoonlijk weer
meesterwerkjes, prachtig die kleuren
combinaties.
Kleurige groetjes Mieke Rutjens.

HermaF zei

Prachtig, Rosita!
Groetjes, Herma

Riannerizanti.blogspot.nl zei

Wat een leuke tags en zo mooi van kleur ook de stempels echt geweldig.
Groetjes Rianne

selena zei

j'adore, il est tres beau ce tag

Marian zei

Prachtig je tags en mooi bewerkt
Heb zelf geen panpastels maar vind het wel erg mooi.
Kan niet alles op me verlanglijst zetten hahaha
Groetjes

gré zei

heel erg mooi zijn deze tags ook
de kleuren zijn helemaal toppie

groetjes gré

Unknown zei

Prachtig hoe de kleuren in elkaar overlopen!