Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

dinsdag 28 januari 2014

Kado labels


Jullie weten intussen waarschijnlijk dat ik het leuk vind om te laten zien dat je ook met enkele kleuren panpastels mooie dingen kunt maken. Elk van deze labels heb ik met maar een kleur panpastel gemaakt. Ik heb Orange, Diarylide yellow, Bright yellow green shade, Turquoise, Violet en Magenta gebruikt. Ik heb de achtergrond egaal gekleurd met de panpastel en dan de achtergrondtekst er met Versamark opgestempeld en gekleurd met dezelfde kleur panpastel. Daarna gefixeerd en afgemaakt met allerlei met Tombowstiften ingekleurde Stampotique stempels. Tenslotte nog de zwarte teksten van Hero arts erop gestempeld.

Veel plezier weer met je panpastels!

Nellie

12 opmerkingen:

massofhair zei

Really great Gift Tags, like how you have kept to one shade for each one. Fabulous inspiration:-) x

Claudine zei

Beautiful Colors and loving all of these!!!

Words and Pictures zei

These are too cute!
Alison x

Anneke zei

Wat een gezellige labels zijn dit geworden. Schattig hoor.
Groetjes Anneke.

Mieke zei

Wat zijn ze leuk en vrolijk, fleurt een cadeautje nog harder mee op.

Mieke zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
roelie zei

mooi labels heb je gemaakt nellie

prachtige kleuren er bij

gr roelie

Unknown zei

Schattig hoor!

Anne zei

Wat een vrolijke labels!
En wat een leuk idee,ik ga het ook eens op die manier proberen......
Groetjes Anne

Ellie Knol zei

Mooi hoor, Nellie!

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

enorm leuke, frisse labels!

Willy de Bruijne zei

't ziet er allemaal weer prachtig uit!