Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

donderdag 3 juli 2014

Zonnig...

Deze keer een grunge-kaart in zonnige kleuren, omdat het alweer zomer is:





Hierbij ben ik gestart met het maskeren van een reep door twee stroken maskerpapier te scheuren en op mijn basiskaart te plakken:

Daarna met Versamark een achtergrondstempel (DeepRed) gestempeld en daar overheen gegaan met PanPastel 220.5 Hansa Yellow. 
Dan ziet het er zo uit:

Dan even fixeren.
De volgende stap is met Versamark de drie chevron-strepen ( Bo Bunny) stempelen en daar met PanPastel 340.3 Permanent Red over heen te gaan. 
Ook de bolletjes zijn een achtergrondstempel (Kaiserkraft) en is met Versamark gestempeld en met PanPastel 280.5 Orange gekleurd:


Deze tweede laag is ook gefixeerd en daarna de tekst (Verses Rubberstamps) met zwarte Versafine gestempeld, wat van de zijkanten van de kaart afgesneden en op crème-kleurig kaartkarton geplakt. 
Met dit als resultaat:



Ik blijf het heerlijk vinden om met maar een paar kleuren PanPastel zo'n achtergrond op te bouwen...
En deze zomerse kleuren gebruik ik naast blauw en paars het liefst... 
Ben benieuwd naar welke kleuren jij het eerst grijpt... er zijn zo veel mooie tinten in de PanPastels!



Creatieve groetjes, 


Gerrina

6 opmerkingen:

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Wat past de optimistische tekst mooi bij de leuke achtergrond Gerrina...mooie kleuren PPtjes gebruikt!
Lekkere kaart...

groetjes, Alie :-)

Anneke zei

Wat een heerlijke zonnige kaart Gerinna. Ook mooi hoe het stap voor stap laat zien. Een zonnige groet Anneke.

Els zei

Super leuke kaart en wat een geweldig mooie tekst.
Lekker duidelijk te zien hoe je deze kaart hebt gemaakt.
Groetjes, Els

Gerrittina zei

Hij is weer leuk Gerrina. Lekkere kleuren ook! Dank voor de uitleg.

Gr. Gz

Annemieke zei

Wat een fleurige kaart helemaal zomers. Ik word er helemaal vrolijk van. Groetjes Annemieke

Unknown zei

Heel erg mooi Gerrina!