Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

maandag 7 juli 2014

2 tags

Ik vind het leuk om op tags te werken met mijn panpastels. En nog leuker als ik dan mijn favoriete kleuren kan kiezen: Orange (280.5), Permanent red (340.5), Hansa yellow (220.5). Opnieuw maar 3 kleuren dus!

Voor de linktertag heb ik eerste de achtergrond met geel en oranje gekleurd en gefixeerd. Daarna met Versamark door de bolletjes en bloemetjes template gesponsd en die gedeelten (met een tool) gekleurd met oranje en rood. Opnieuw gefixeerd en daarna de tekst met Versamark gestempeld en gekleurd met rood. Voor de laatste keer gefixeerd en daarna de vrouw en de tekst in zwart erop gestempeld. Tenslotte met een witte gelpen nog wat accenten aangebracht en het woordje erop geplakt.

Voor de rechtertag heb ik op dezelfde manier als bij de linkertag de achtergrond gemaakt. Daarna heb ik de tekst en de bloemen erop gestempeld en in de bijpassende kleuren bewerkt met de panpastels, dus geel in het gele gedeelte en oranje en rood in het donkerste gedeelte van de tag. Door de Versamark pakt de panpastel anders waardoor het lijkt of hij donkerder is. Opnieuw gefixeerd. Daarna het silhouette en de tekst gestempeld en ook hier nog wat accenten met de gelpen aangebracht.

Veel plezier met je panpastels

Nellie

4 opmerkingen:

Els zei

Heel mooi ziet dit er weer uit.
Groetjes, Els

martina's kaartjes zei

wat heb je dat pachtig gemaakt ! super, die mooie, warme kleuren
grtjs,martina
x

Anneke zei

Wat is dit kleurrijk. En mooi stempelwerk. Groetjes Anneke.

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Schitterende sprekende kleuren...mooie tags Nellie!