Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

dinsdag 7 april 2015

Gezocht.....

Goedemorgen lieve lezers,

De hectiek voor het komende weekeinde voor het Art Specially Event is
weer begonnen. 
Ook dit jaar mag ik weer een workshop voor jullie verzorgen. 
Dit jaar gaan we werken met iets nieuws naast de PanPastel.
Wat dat is hou ik nog even geheim tot het weekeinde,
het beloofd wel heel veel goed kan ik je al wel verklappen. 

Over naar de kaart voor vandaag.


Voor deze kaart heb ik verschillende kleuren PanPastel geblend
en daarbij gebruik gemaakt van de blender.
Wat werkt deze toch mooi (de Blender en de mediums zijn aanwezig op het event)
Hansa Yellow 220.5
Phthalo Blue tint 260.5
Red Iron Oxide Tint 380.8

Nadat de kleuren mooi in elkaar overgelopen waren heb ik de kaart gefixeerd.
Met versamark inkt heb ik de bloemen en blaadjes gestempeld en met 
PanPastel bewerkt in de kleuren
Phthalo Blue tint 260.5
Red Iron Oxide Tint 380.8
Permanent Green Tint 660.8
De rode bloemen en het blad zijn gestempeld met MFT inkt.
De vogel aan de rechterkant is gestempeld met versmark en bewerkt
met embossing poeder. 
De tekst is gestempeld met zwarte inkt. 

Ben weer erg benieuwd wat je van de kaart vind. 
Dank je voor het achterlaten van je reactie. 
Wie weet tot zaterdag en/of zondag


4 opmerkingen:

Silvis Kreativstube zei

Hallo liebe Lydia,

eine wunderschöne Karte ist das geworden. Die Farben und auch die Stempel gefallen mir sehr gut. Ich bin begeistert von der Arbeit. Ganz liebe Grüße Silvi

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Mooi en fijntjes, deze blommige kaart!

Aartje zei

Prachtige kaart Lydia.
Groeten, Aartje

trendycreatie.blogspot.nl zei

Mooie kaart geworden Lydia en ik hoop weer een plekje te kunnen bemachtigen om iets moois te kunnen maken op de Art Specially. Groetjes Sonja