Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

zaterdag 2 januari 2016

Baekho

Hoi iedereen,

als eerste natuurlijk een heel gelukkig nieuw jaar!
En dan nu mijn eerste post voor dit jaar:
aangezien ik tot nu toe alleen nog maar tekeningen van meisjes heb gemaakt voor dit blog heb ik besloten om voor vandaag een jongen te tekenen. Ik heb gekozen voor Baekho van Nu'est. Nu'est is mijn favoriete Koreaanse band en een vriendin van me wilde dat ik Baekho ging tekenen. Hij is niet de gene die ik zelf gekozen zou hebben, maar het was wel heel leuk om hem te tekenen en ik ben blij dat ik het gedaan heb. Mijn vriendin en ik hebben samen gekozen voor de periode rond hun single Sleep Talking, ondanks deze al weer twee en een half jaar geleden is uit gekomen. Ik ben zelf weer heel erg tevreden met hoe de tekening er uit ziet, ik hoop dat jullie hem ook mooi vinden.


Zoals altijd ben ik eerst met een schets begonnen, ik heb hier al zijn pose een klein beetje veranderd, omdat ik de originele pose niet zo leuk vond.

Met het inkleuren ben ik begonnen bij de armen en ben verder omhoog gegaan tot alle huid klaar was. Daarna heb ik zijn haar en de details in zijn gezicht gedaan.


Toen ik daar tevreden mee was, ben de achtergrond gaan inkleuren en als laatste heb ik zijn shirt en sieraden gedaan.


Gebruikte kleuren:
100.5 Titanium White
250.5 Diarylide Yellow
340.8 Permanent Red Tint
380.5 Red Iron Oxide
380.8 Red Iron Oxide Tint
430.5 Magenta
470.8 Violet Tint
740.5 Burnt Sienna
800.5 Black

Ik hoop dat jullie dit weer een mooie tekening vinden, en zoals altijd is hier voor degenen die nieuwsgierig zijn een linkje naar de music video.

3 opmerkingen:

Els zei

Love it so much!

Wenda zei

Hij is weer super mooi geworden Daphne, knap werk.

Hugs Wenda

Ann Bergé zei

Wauw , ik wou dat ik het ook kon .
Groetjes Ann