Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

donderdag 7 januari 2016

Fles met Flor en Floor .

Hallo allemaal ,

Ik wens jullie allemaal een gelukkig en vooral een gezond 2016.
Maar natuurlijk ook een creatief jaar .

Ik maakte deze keer een mdf projectje met mijn pannetjes .

Ik kleurde de stempel van flor in met :

740.8 burnt sienna tint
740.3 burnt sienna shade
780.8 raw umber tint
680.5 bright yellow green
680.3 bright yellow green shade
680.1 bright yellow green dark
820.5 neutral grey
820.3 neutral grey shade
820.2 neutral grey extra dark

Voor de paddestoel gebruikte ik :
380.5 red iron oxide
380.1 red iron oxide extra dark
820.8 neutral grey tint
820.5 neutral grey
640.3 permanent green shade

Voor Floor gebruikte dezelfde kleuren en deze
640.3 permanent green shade
640.5 permanent green
470.3 violet shade
280.3 orange shade
280.5 orange
340.5  permanent red
340.3  permanent red shade

De vogels kleurde ik met
580.5 turquoise
580.1 turquoise extra dark


Voor het geheel wat verder te versieren gebruikte ik wat mos en een takje , waar ik een uitgestansd hekje rond zette .
De fles versierde ik aan voor en achterkant met  zodat ze op tafel kan geplaatst worden .
Het was een kadootje voor mijn schoonvader die onlangs 83 jaar werd .
Hij was er heel blij mee en dat maakt steeds leuk om zoiets te geven .



Groetjes Ann

5 opmerkingen:

Wenda zei

Wat een mooi projectje is het geworden Ann, super gedaan. Altijd leuk als de mensen er blij mee zijn.

Hugs Wenda

Els Wouters zei

Mooi werk met onze Flor en Floor Ann!

Els zei

Leuk gedaan Ann, zo wordt het altijd weer leuk om iemand een saaie fles cadeau te doen. Leuk dat je jouw schoonvader hiermee kon verrassen. Vind dat je een hele leuke compositie om de fles heen hebt gemaakt, mooi gedaan weer.

Groetjes Els

made by ineke zei

mooi! en schattig hoor
gr ineke

Patricia Van der Vloet zei

Mooi project en met Flor en Floor!