Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

dinsdag 26 april 2016

Magnificent Day

Goedemorgen lieve lezer,

Nog 1 nachtje slapen dan staat de Koning weer voor een dag centraal.
Zal het ooit wennen dat we geen Koninginnen dag meer hebben
maar dat het Koningsdag is. 

In iedergeval wens ik jullie a Magnificent Day.


Voor deze kaart heb ik gewerkt met de Cart 'n Scrapart misti.
Wat een fijne misti is dit zeg. 
Deze misti heeft een fijne handgreep waardoor je makkelijk de plaat
dicht kunt doen.
Komend weekeinde tijdens de opendeur dagen kun je mij er vinden en zal ik ermee werken. 

Een achtergrond stempel van My Favorite Things heb ik op de
plaat van de misti geplakt. Beinkt met Versamark ink
en gekleurd met Turqouise tint.
Opnieuw een afdruk gemaakt met Versamark inkt en gekleurd
met Turqouise. Nu niet helemaal tot bovenaan gestempeld en gekleurd.
De onderkant en zij randen een stukje beinkt met Versamark ink
en met Turqouise Shade gekleurd.

De bloemen met MFT inkt gestempeld en uitgestansd evenals de tekst.
Met 3D foam tape op de kaart geplakt
en de kaart gemat op donker blauw en turqouise cardstock. 

Bem weer erg benieuwd wat je van de kaart vind.
Dank je voor het achterlaten van je reactie. 


5 opmerkingen:

Crea Astrid zei

Prachtige kaart. Mooi zo in één kleur.

Groetjes, Astrid.

Els zei

Een hele mooie kaart.
tja bij ons was ook alles wit vanmorgen en dat op 26 April.
Groetjes, Els

Ann Bergé zei

Mooie kaart , leuk dat je het komend weekend in België bent . Ik kom zeker langs .

Anneke zei

Prachtig!

Boukje zei

Mooi in deze kleur!
Groetjes Boukje.