Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

dinsdag 29 januari 2013

Een mooie herinnering





Weer een keertje een kaartje van mijn hand ...

Dit kaartje heb ik als volgt gemaakt :
Als basis heb ik wit dcp papier gebruikt en als eerste de ondergrond gesponst met de kleuren

250.8 Diarylide Yellow Tint
220.3 Hansa Yellow Shade

Toen dit klaar was heb ik t kaartje gefixeerd.

Daarna heb ik de stempel afdruk van de bloemen gezet met versa mark inkt en deze even wat laten drogen .
De volgende stap was om de bloemen in gaan te kleuren en dat heb ik gedaan met de volgende PP tjes
560.5 Phthalo Blue
580.5 Turquoise
680.3 Bright Yell Green Shade
680.5 Bright Yellow Green
220.1 Hansa Yellow Ex Dark

Ik heb met een heel fijn penseeltje gewerkt om alles in te kleuren en de Pan Pastels lenen zich er ontzettend goed voor om met verschillende kleuren over elkaar te werken en zo  mooi in elkaar over te laten lopen .

Daarna de kaart nog een keer gefixeerd en toen de stempel afdrukken van de tekst en de bloem met Archival zwart gezet. Het kaartje gemat op blauw cardstock en daarna weer op groen cardstock om er een dubbele kaart van te maken.

Dankjewel voor t kijken , groetjes Rosita

5 opmerkingen:

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Mooie kaart Rosita met mooie kleuren.
groetjes Marja

janieworkum zei

Dat heb je mooi gedaan en het is een leuk kaartje geworden.
groetjes Janie

Ditta zei

Heel mooi!
Liefs Ditta

Janny Jager zei

Hele mooie en aparte kaart.
Groetjes Janny

HermaF zei

Prachtig Rosita!