Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

dinsdag 22 januari 2013

Kadokaartjes met panpastels





Opnieuw heb ik iets gemaakt waarvoor je maar enkele kleuren panpastels nodig hebt. Het zijn kaartjes om aan een bos bloemen of een kadootje te hangen. Om je een idee te geven, het formaat van de bestempelde kaartjes is 6x6 cm en de afgewerkte kaartjes zijn 8x8 cm.
Voor de basis van de kaartjes heb ik Bright Yellow Green en Pthalo Blue Tint gebruikt.Deze kleuren zet ik op met de Angle slice round spons. Ik vind dat je het beste resultaat krijgt als je een beetje ronddraaiende bewegingen maakt en op de grens van de 2 kleuren de kleuren een beetje in elkaar over laat lopen.  Daarna heb ik de kaartjes bestempeld met verschillende natuurstempels en Versamark, die ik gekleurd heb met de Bright Yellow Green Shade en Bright Yellow Green Dark. Ook hiervoor gebruik ik de Angle slice round spons. Ga voorzichtig en zonder teveel druk uit te oefenen gelijkmatige met de donkerder kleuren over de Versamarck  en over de randjes heen. Dan fixeren en bestempelen met zwarte Stazon Tenslotte matten op zwart en op een wit kaartje plakken. Alle teksten die ik gebruikt heb zijn van Hero arts. De andere stempels zijn o.a. van La Blanche, Stampers Anonymous, Darkroom door en Chocolate Baroque. Klik op de afbeeldingen als je de kaartjes in meer detail wilt zien.

11 opmerkingen:

Anita zei

WOW GAVE kaartjes Nellie!!!

Unknown zei

heel mooi, heerlijk cas

Anita zei

Wat ontzettend mooi geworden.

Gr. Anita

janieworkum zei

Wat zijn je kaartjes schitterend geworden. echt top
groetjes janie

vdkemma.blogspot.com/ammunella zei

Leuke kaartjes, prachtig gedaan
Grtjs, Emma

Gerrittina zei

Zo simpel maar wat een gaaf effect!!
Dank voor de inspiratie.

Gr. GZ

Diny Sprakel zei

Heel mooi en fijntjes Nellie. gr. Diny

Janny Jager zei

Heel heel mooi en fijntjes.

Groetjes Janny

Marian zei

Wat mooiii
Groetjes

Boukje zei

Mooi zeg!
Groetjes Boukje.

Willy de Bruijne zei

mooie kaarten, bedankt voor ( opnieuw) inspiratie