Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

zaterdag 6 juli 2013

Songbird.....


 Goedemorgen lezers,

Vandaag weer een kaartje van mijn hand
waarbij ik gebruik heb gemaakt van 2 kleuren PanPastel
en Goosebumps.


Ik ben gestart met een afscheuren van de randen van het papier nadat ik dat 
eerst vierkant op maat heb gesneden.
Vervolgens met Goosebumps gesprayd zodat het kippenvel effect
verkregen word op het papier.

Met Phthalo Blue 560.5 en Yellow Ochre Shade 270.3 
heb ik kleur aangebracht. 
Gebruik makend van de Palletmessen.
Doordat je met de messen werkt kun je veel secuurder kleur aanbrengen
en ook makkelijker de kleuren in elkaar
laten overlopen. 

De gescheurde randen hebben door het scheuren een andere
structuur gekregen waardoor de kleur intenser overkomt.
Met Archival inkt zijn de stempels van Kaiserkraft afgedrukt.
De tekst is van Stampendous.
Archival inkt heeft de eigenschap om te hechten op gladde oppervlakte
als je het verhit. 
Na het stempelen heb ik dan ook de inkt gedroogt met de heatgun.
Met Ghiant is het geheel gefixeerd.


Ik hoop dat ik je weer heb kunnen inspireren met deze kaart.
Ben weer erg benieuwd wat je ervan vind.
Dank je voor het achterlaten van je reactie.

3 opmerkingen:

Lia zei

Schitterende kaart, ik ben helemaal weg van de Pan Pastels, zo leuk om mee te werken,
groetjes Lia

Gerrina zei

Eenvoudig, maar groots effect! Groetjes, Gerrina

Hella zei

Erg mooie kaart, Lydia.