Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

dinsdag 30 juli 2013

Eerste PanPasteldocent

Hallo, 

even een kort berichtje. 



We hebben net aan Joyce Martens het docentenlogo mogen sturen, ze onze eerste Panpasteldocent. Ze zal graag al haar informatie en leuke ideeën delen met degene die bij haar op cursus komen. 



Kijk op het tabblad van onze cursussen om te zien wanneer en waar je bij haar terecht kunt. Nog even geduld, Joyce weet het net.

Joyce, welkom in het team, ik weet zeker dat we een goede aan je hebben.
Groet Diny

4 opmerkingen:

Unknown zei

Joyce, van harte meid! Je hebt het verdiend.... Ga zeker een keer een cursus bij je volgen.

Jolara zei

Dank je wel Selma, ontzettend leuk !

Yvonne zei

Joyce, wat heb je dat super snel gedaan! Van harte gefeliciteerd en heel veel succes maar dat gaat jou ongetwijfeld lukken.
liefs Yvonne

Joke Mulder zei

Hallo Joyce,
wat geweldig, van harte gefeliciteerd met je pan pasteldocent diploma ik vind het helemaal geweldig voor je ik zie ook dat je nu cursussen gaat geven wie weet ben ik daar ook een keer bij groetjes van Joke Mulder