Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

maandag 23 december 2013

Squares

Ze blijven leuk om te maken, deze kaarten met vierkantjes! 


 De vierkantjes zijn 3,5 x 3,5 cm. ik gebruikte een correspondentiekaartje.
Stempel met Versamark de verschillende stempels en bewerk met Pan Pastel.
Simpel, maar zo leuk om te doen!


Gebruikte kleuren Pan Pastel:
-Permanent Red Shade 340.8,
-Permanent Red Ex. Dark 340.1
-Permanent Red 340.5
-Bright Yellow Green Shade 680.3
-Permanent Green Ex. Dark 640.1
-Violet 470.5

en verder:
-Achtergrondstempel,
-Hampton Art 'Splatter'
-Noor! Design 6410/0044 Floral Flourishes,
-MD COL1323 Flower set,
-MD CR1248 Circle and Flower Stitch,
-Artemio stempel veren,
-Vellum,
-Embospoeder wit,
-Plakparel Action,
-Stukje wondgaas.

Leuk dat je kwam kijken, tot de volgende keer!

12 opmerkingen:

Carina zei

Een erg leuke kaart

Miranda zei

Voordat ik naar beneden scroll raad ik meestal wel van wie de kaart is en jouw stijl herken ik zo.......mooi weer deze vierkantjes kaart! Ben ook dol op de vierkantjes! Fijne dagen Boukje, groetjes Mirandax

Diny Sprakel zei

Wat een geweldig leuk idee, ik had ze op deze manier met PP nog niet gezien. Fijne feestdagen, groet Diny

Ellen zei

Ziet er geweldig uit!!! Bedankt voor de inspiratie ;-)

Groetjes,
Ellen

Gerrittina zei

Mooi hoor!!

Gr. GZ

Els zei

Dit is zeker een super mooi kaart met de vierkantjes.
Erg leuk idee.
Groetjes, Els

Thea zei

Wat een super mooie kaart.

groetjes Thea

Gerrina zei

Wat een gaaf idee en super mooi! Enne, dat raden doe ik ook en die van jou haal ik er zo uit... Fijne dagen, Gerrina

Yvonne zei

Heel mooi gedaan! vind het een super idee!
liefs Yvonne

Anneke zei

Mooie kleuren.Helemaal in balance. Groetjes Anneke.

Mieke zei

Heel mooi en lekker fris.

Hella zei

Wat een goed idee en wat een mooi kleurrijk geheel.