Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

zondag 17 januari 2016

Bloom where you are planted......


Hallo allemaal,

Wat ben ik blij met mijn pearlescent pan pastels, wat zijn de kleuren prachtig met een mooie parelmoer glans.


Ik heb op dit karton de pastels op twee verschillende manieren verwerkt.
De stempel is er een uit de Jofy collectie. Deze heb ik met versa mark inkt gestempeld op muziekpapier en met met metallic zwarte embossing poeder bewerkt.
Daarna uitgenknipt.


Studio Light heeft net een nieuwe collectie stempels uit, Love & Home, en daar zitten onder andere deze prachtige randjes bij. Zo leuk om dit op dit project te gebruiken.
Met een witte molotov marker accenten aangebracht.


Hier zijn mooi de twee verschillende gebruikte technieken te zien.
Rechts is mooi te zien hoe ik eerst karton met dylusions spray inkt gekleurd heb, vervolgens met een stencil en versa mark inkt dit motief erop aangebracht. 
Ook hier weer alle kleuren pearl escent  gebruikt.
Op de tag heb ik aluminium folie geplakt wat ik eerst gekreukeld heb.
Deze heb ik eerst geverfd met zwarte gesso.
(Deze techniek heb ik gezien bij mijn collega DT lid Daniela Rogall.)
Vervolgens heb ik alle kleuren pearlescent gebruikt om de tag te kleuren. 
(Linkse gedeelte)


De gebruikte randjes heb ik met zwarte inkt ook gestempeld op linnen band en deze bevestigd aan de tag.


Hier is mooi de glans te zien van de  gebruikte pearlescent kleuren.
Dit zijn ze: 951.5 pearlescent yellow, 952.5 pearlescent orange, 953.5 pearlescent red, 954.5 violet, 955.5 pearlescent blue, 956.5 pearlescent green.

Hopenlijk heb ik jullie kunnen inspireren met deze creatie!

Creatieve groetjes,
Emmy Wind