Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

zondag 24 april 2016

Bedankt doosje

Hallo allemaal ,

Deze maand ben ik  met hele groep dames op scrap weekend geweest in de kempen .
Voor het organiserende team maakte ik dit doosje . Voor ieder ééntje .
Omdat we logeerden in het uilen paviljoen vond ik het leuk om iets met uilen te doen .

De stempel kleurde ik in met pan pastel ,  ook het design papier maakte ik met dezelfde kleuren en een achtergrond stempel .

In het doosje passen perfect 8 merci chocolaatjes

 Dan nog een label erbij om al onze namen erop te kunnen zetten .
gebruikte materialen:
580.5 turquoise
680.3 bright yellow green shade
740.8 burnt sienna tint
740.5 burnt sienna
780.5 raw umber 
640.5 permanent green 
kraft 
wit cardstock 
achtergrond stempel Kars
label pons Stamping up
stempel uil Woodware

Groetjes Ann

Geen opmerkingen: