Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

maandag 8 juli 2013

Heerlijke zomerse kleuren ;-)

Deze keer weer eens een fleurig kaartje gemaakt , heerlijke felle zomerkleuren .
Deze kaart heb ik als volgt gemaakt .

Als eerste heb ik een stuk dcp wit stempelpapier gesneden.
Daarop heb ik de stempel afdrukken voor de achtergrond gezet met versamark inkt.

De ondergrond heb ik eerst heel lichtjes kleur gegeven met:
430.8 Magenta Tint

De open rondjes heb ik bewerkt met de kleuren :
380.8 Red Iron Oxide Tint
250.5 Diarylide Yellow





De grote ronde vlakjes zijn bewerkt met :
430.5 Magenta
280.5 Orange
430.3 Magenta Shade 

Daarna de stempelafdrukken van de prachtige bloemen  en de tekst gezet met archival zwart.

Deze heb ik ook weer ingekleurd en wel met :
250.5 Diarylide Yellow
280.5 Orange

Daarna heb ik t geheel met gefixeerd   en de witte kaart  op zwarte cardstock gezet.

Alle kleuren heb ik aangebracht met de zachte tooltjes dat werkt heel erg fijn en je brengt de kleur daar aan waar jij t graag wil hebben .

Dit was mijn kaartje voor deze heerlijk zomerse dag ;-)

Lieve groetjes Rosita 

4 opmerkingen:

Gerrina zei

Zooo mooi die kleuren en die stempels! Liefs, Gerrina

Theresia zei

Een super kaart. Leuk dat pan pastelen.
Groetjes, Trees

janieworkum zei

Wat een vrolijke kleuren, echt een zomers kaart
groetjes Janie

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat passend bij dit prachtige weer Rosita. Is genieten deze combinatie met deze stempels te zien. Zooo GAAF?
LIEVE GROETJES
marja