Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

donderdag 21 november 2013

Sending messages


Hallo,
Ik schrijf deze post vanuit mijn vakantiehuis in Vijlen. Daar ben ik met mijn vriendin voor een knutsel midweek. Super is dat, de hele dag doen wat we graag doen. Vanmorgen met heb ik deze kaart met Panpastel gemaakt. 


Heb hem net op de foto gezet en probeer nu te bloggen met de telefoon. 

Voor de achtergrond nam ik glad papier, daarop gestempeld met een Noor stempel en Versamark.  Dit op kleur gebracht met:
280.1, 380.3, 560.1. 
Daaroverheen enkele poststempels gezt met bruine Archival inkt. 


De versiering met de sleutels en knopen zijn gemaakt van geemboste PaperArt elementen. Zing embossingpoeder koper geeft een super effect.

De mal komt als het goed is in de winkel, een nieuwe Noor. Het afdrukje is gekleurd met Panpastel, kleurtjes uit Raff's set. Ik werk droog met een klein stevig synthetisch penseel.
De parels in haar haar zijn gemaakt met een witte Molotow marker.
Het PA varenblad is ook gepanpasteld. 



                                            Hartelijke groeten vanuit zuid Limburg.
Groet Diny. 

6 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

heel erg geslaagd kaartje
grtjs,martina
x

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart. Mooie details erop verwerkt en prachtig van kleur. Veel knutsel plezier van de week met het Uw vriendin.

Groetjes, Astrid.

Ellie Knol zei

PRACHTIG, en heel veel plezier!

roelie zei

wauw een prachtig kaartje diny

en wat een super mooi mal is dat he

mooie kleuren bij elkaart en de bloem ook heel mooi met sleutels

gr roelie

geniet nog van je vrije tijd en veel knutsel plezier

gr roelie

Mieke zei

Zo'n gezellig kaartje, heel mooi!

Unknown zei

Prachtig Diny!