Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

zaterdag 30 november 2013

Treasure and cherish

Opnieuw 2 kerstkaarten met panpastels van mij. De kerstboom stempels die ik gebruikt heb zijn van Chocolate Baroque en elkaars negatief-positief. Ik heb ze gestempeld met Versamark. Dit zijn de kleuren panpastel die ik gebruikt heb: Bright yellow green, Bright yellow green shade en Turquoise. Na het fixeren heb ik de afdrukken uitgesneden en gemat op zwart papier. Op een witte kaart geplakt en daarna de teksten gestempeld.

10 opmerkingen:

Els zei

Hele leuke kaarten zijn dit.
Groetjes, Els

Boukje zei

Mooi gemaakt, leuk dat die stempels elkaars negatief zijn!
Groetjes Boukje.

Marian zei

Wat mooi gedaan
Groetjes

Gerrina zei

Mooie kleuren voor deze kaarten! En gave stempels! Groetjes, Gerrina

Hella zei

ze zijn weer Super Nellie.

Anneke zei

Een stijlvolle kaart. Heel mooi.
groetjes Anneke.

Unknown zei

Prachtig!

Anita zei

Echt supermooi

Gr. Anita

Miranda zei

Mooi Nellie! groetjes M<iranda

Mieke zei

Ze zijn echt schitterend!