Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

maandag 11 november 2013

Success is... art journaling

Hoi hoi!

Jullie weten ondertussen wel hoe verzot ik ben op PanPastel over textuur pasta in mijn art journaling spreads. Deze keer heb ik nogmaal hetzelfde gedaan met daarbovenop niet één maar wel twee laagjes!



Na het inkleuren van mijn textuur pasta cirkels met 3 kleuren PanPastel ( Orange 280.5, Diarylide Yellow 250.5, Violet 470.5 )  ben ik nog eens over de schaduw gegaan met metaalkleurige olie pastels, daar waar ik de donkerste PanPastel had aangebracht. Het verschil met de PanPastels is dat deze helemaal niet poreus zijn, wat ik nodig had voor de volgende laag. En die laag is gedaan met vloeibare witte acrylverf waar ik water bijgspoten heb, om het over het hele blad te doen lekken. 



De pannetjes blijven mij verbazen in wat jer er allemaal mee kan doen. Mooi effect, niet?


Liefs,





7 opmerkingen:

Gerrina zei

Weer mooie pages! En mooie kleuren. Groetjes, Gerrina

martjesknutselhoek zei

ziet er erg leuk uit.
groetjes Martha en Margret

Marianne zei

Mooie pagina's!!
xxx Marianne

lafée zei

de magnifiques couleurs!!!! hummmm j'adore!!

Unknown zei

Prachtig! Ik ben net begonnen met art journaling, dit vind ik echt een inspiratiebron!

Mieke zei

Verbluffend resultaat! En die bloem! Heel mooi!

Gerrittina zei

Heel mooi!!

Gr. GZ