Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

zondag 10 november 2013

Prachtige metallics!



Deze keer van mij 2 kaarten met de prachtige Metallic panpastels. Ze werken echt fantastisch en het effect op zwart papier is heel bijzonder (hoewel lastig te fotograferen!). Alle kerst stempels die ik voor deze kaarten gebruikt heb zijn van Chocolate Baroque. De teksten zijn van Hero arts. 
Ik heb met Versamark op glad zwart papier gestempeld en daarna de panpastels opgebracht. In de achtergrond heb ik 2 kleuren gemengd, voor de kerstballen heb ik maar 1 kleur gebruikt. Voor de bovenste kaart heb ik Light gold en Copper gebruikt. Voor de onderste kaart Rich gold en Pewter. De kerstballen heb ik na het uitknippen met 3d-tape wat verhoogd op de kaart geplakt.

21 opmerkingen:

Els zei

Wow wat een pracht kaarten en wat een pracht effect op zwart papier.
Groetjes, Els

Mieke zei

Whaw!!! Wat een schitterend resultaat op zwart! Prachtige kaarten, vooral de bovenste met de tempel in de hanger!

maria's knutselplezier zei

Prachtig en chique!!!

Groetjes
Maria

Anneke zei

Het zijn prachtige kaarten.De stempels die jij gebruikt heb hier voor zijn prachtig. Dit zijn kerstkaarten voor speciale mensen.
Groetjes Anneke.

Marianne zei

Wat een prachtige kaarten en supermooie kleuren!!
xxx Marianne

Willy de Bruijne zei

Erg mooi geworden Nellie. Ik heb ze ook, maar 't is alleen nog maar gesmeer....

Gerrina zei

Mooi effect geeft dat! Mooie stempels en mooie kaarten! Groetjes, Gerrina

viera- scrapbooking a svet papieru zei

beautiful

Folkje zei

Wow, wat zijn ze mooi!

groetjes
Folkje

Silvis Kreativstube zei

Wow, wow, wow, das sieht absolut fantastisch aus. Wundervolle Karten sind entstanden. Ich bin begeistert. Ganz liebe Grüße Silvi

Relinde Scheepers zei

Super mooi!

schitterende kaarten!
groetjes Relinde

Unknown zei

Zooooooo, wat een mooi effect geeft dat. Prachtige kaarten.

Groetjes Marlies

Hella zei

Prachtige kaarten met de metallics, Nellie.

Boukje zei

Wat een mooi effect zo, ze staan goed op de foto!
Groetjes Boukje.

Sieta zei

Wauw wat zijn dit SUPER mooie kerstkaarten geworden.
De luxe straalt er vanaf.

Liefs, Sieta

Miranda zei

Mooi Nellie, wat doen ze het schitterend met deze stempels op het zwarte papier! groetjes Miranda

roelie zei

heel mooi zo op zwart papier met de metalic kleuren van pan pastel

gr roelie

Ellen zei

Schitterende kaarten zeg!

Groetjes,
Ellen

martjesknutselhoek zei

dat ziet er echt super uit op het zwarte papier.

groetjes Martha en Margret

Ellie Knol zei

Ja, echt heel mooi!

Yvonne zei

Schitterend!!!
liefs Yvonne