Helaas is dit blog niet meer actief.

Voor cursussen met PanPastel verwijs ik je naar

maandag 5 oktober 2015

Always


Hallo creatieve bloggers,

Ben dol op mooie tekst stempels maar vaak zijn mijn kaarten te vol om ze op de voorkant te kunnen gebruiken. Gebruik ze dan vaak wel binnen in de kaart, van de week heel mijn hobby hokje opgeruimd en ook de la met de houten teksten en met deze tekst wilde ik een kaart maken.
Begonnen met de achtergrond, wit papier bewerkt met de kleur 520.8 Ultramarine Blue Tint en gefixeerd. Vervolgens een masker gepakt (weet niet welk merk) en hier Versamarkt op aangebracht ook de tekst stempel aangebracht met Versamarkt. Het geheel weer bewerkt met de kleur 520.1 Ultramarine Blue Extra Dark. Als laatste ook het randje van het papier bewerkt met de donkere kleur, Nogmaals gefixeerd, gemat op licht en donker blauw cardstock en klaar is de kaart.
Net even buiten mijn gewoonlijke straatje maar ben zelf tevreden over het resultaat.

Hoop dat ik jullie toch ook heb kunnen inspireren met deze kaart.


1 opmerking:

Els zei

Hoi Wenda, top zoals jouw hobby hokje weer is opgeruimd. Het is ook heel creatief hoe alles weer overzichtelijk, duidelijk en makkelijk te pakken een plekje heeft gekregen op zo'n heel klein oppervlakte. Dat was zeker weer puzzelen, maar goed gelukt. Hoop dat je er weer lang plezier van zult hebben zodat je dan ook weer heel veel mooie kaarten zoals deze kan maken. Het voordeel van opruimen is dat je onverwachts dingen tegenkomt die een "o-ja-moment" en weer nieuwe verrassende kaarten geven en jou andere creatieve straatjes laten bewandelen; gaaf!

Liefs Els